SEPA domiciliërings formulieren online ondertekenen (e-mandate)

Is uw bedrijf  klaar om vanaf februari 2014 ingevulde SEPA domiciliërings formulieren te verwerken ?

Blijven uw klanten het domiciliërings formulier nog steeds op papier invullen ?

SEPA Direct Debit  (e-mandaat) domiciliërings formulieren invullen en ondertekenen in real-time.

Met onze innovatieve e-Sign en e-Forms services kan u op héél makkelijke wijze uw domicilierings formulieren (en eventueel andere formulieren) online laten invullen en ondertekenen.

SEPA Direct Debit  (e-mandaat) domiciliërings formulieren invullen en ondertekenen in real-time.

Bron: Febelfin - Klik om te vergroten

Stap 1 (mandaat om te betalen) kan u met onze services als volgt realiseren:

  • U stelt het domiciliërings formulier online ter beschikking van de klant via een email of  een online link op een webpagina.
  • Via deze link vult en ondertekent de klant  het domiciliëringsformulier (of andere) op het  Betrust Secure Signing Platform.

U heeft daarbij geen rekening te houden met de wijze waarop uw klant het document wenst in te vullen en/of te ondertekenen: PC/Laptop, tablet, smartphone, fax of email.

documente invullen en ondertekenen met pc, laptop, tablet, smartphone, fax of e-mail

Afhankelijk van het gebruikte 'device' (pc, tablet, fax,...) kan het document ondertekend worden met de elektronische identiteitskaart, met andere X.509 certificaten, of zelfs met een stylus.

De ingevulde en/of ondertekende PDF documenten kunnen, via onze services, meteen verwerkt worden  in uw applicatie (ERP, CRM, boekhoudpakket, ...), in realtime en zonder verlies van of met verkeerde gegevens.