PDF documenten ondertekenen op iPad of Android tablet of pc met aanraakscherm

Gebruiken uw verkopers nog steeds doorschrijf of carbon formulieren om bestellingen te noteren ?

Drukt u in uw verkoopspunt (winkel, agentschap, ...) nog steeds documenten  af om deze dan te laten ondertekenen ?

Loopt uw administratie achterstand op met het ingeven van bestellingen ?

Gaan orders soms verloren of worden gegevens verkeerd overgetypt in uw centraal computersysteem ?

Indien ja, schakel dan over naar het elektronisch ingeven van orders met onze nieuwe e-Sign [Pen] service.

e-Sign [Pen] service

Met deze service kan elk document ondertekend worden op een iPad, Android of  PC met touchscreen.

                                          

De ondertekende PDF documenten kunnen meteen verwerkt worden in uw ERP (backend) systeem.

Voor onderweg...

Uw Sales verantwoordelijke gebruikt de e-Sign [Pen] service op zijn iPad of Android tablet om een document (bestelbon, contract...) meteen te laten ondertekenen door de klant.

Gecombineerd met de e-Forms service kan een document ingevuld worden vóór het ondertekend wordt.

In het verkoopspunt...

15 inch touchscreenOok in het verkoopspunt kunnen  onze services gebruikt worden.

Met een touchscreen kan een document meteen ingevuld en/of ondertekend worden.

 

 

Op het web...

Verstuur uw document met een eenvoudige email.

Uw klant kan op kantoor of thuis het document invullen en/of ondertekenen (met zijn PC, iPAd of Android tablet).

Uw voordelen...

  1. Sluit het verkoopsproces af met een ondertekend document.
    Het document (bestelbon, contract, ...) wordt tijdens het verkoopsprocess ondertekend.

  2. Sla het ondertekende document onmiddellijk op in uw eigen (ERP) omgeving.

  3. Verwerkt gegevens meteen in uw ERP systeem.
    Verkeerd overtypen van gegevens, met als gevolg verkeerde gegevens in uw EPR (backend systeem) worden vermeden.

  4. Verminder uw administratieve kost.
    Het is niet langer nodig om PDF documenten nadien nog te verwerken (gegevens overtypen, document inscannen, klasseren, ...).

  5. Verhoog de klantentevredenheid.
    Geen gedoe meer met papieren PDF documenten die de klant nadien nog moet ondertekenen en terugsturen (met kans op klanten die afhaken).