Gelieve een kopie van uw identiteitskaart toe te voegen
Vraagt uw bedrijf aan uw klanten om een formulier in te vullen, te ondertekenen en een kopie van de identiteitskaart toe te voegen (op papier)?
Weet u hoeveel potentiële klanten afhaken die, alweer, een kopie moeten maken van die identiteitskaart ?
Waarom zou u het formulier niet elektronisch laten invullen en de eID kaartgegevens automatisch laten toevoegen wanneer de klant ondertekent ?
Toch veel gemakkelijker, niet ?
In elk geval klantvriendelijker.
Maak daarom gebruik van onze services!
Met onze services kan u al uw PDF documenten elektronisch versturen en ontvangen en terug verwerken.
De ingevulde en/of ondertekende PDF documenten kunnen, via onze services, meteen verwerkt worden in uw applicatie (ERP, CRM, boekhoudpakket, ...), in realtime en zonder verlies van of met verkeerde gegevens.
Verder kunnen PDF documenten zonder moeite gedeeld worden door meerdere personen.
Bovendien kan uw bedrijf automatisch tegentekenen nadat de klant (of meerdere partijen) ondertekend heeft (hebben).