PDF documenten laten invullen en ondertekenen: Waar, wanneer en hoe uw klant het wenst

Met de komst van SmartPhones en tablets wordt het voor uw klant steeds eenvoudiger om PDF documenten (bestelbon, leveringsbon, contract, timesheet, ...)  te ondertekenen.

Uw klant beslist waar en wanneer hij ondertekent en dit vanop zijn PC, tablet, laptop of SmartPhone .

Met onze services verwerkt uw bedrijf meteen het ondertekende document (en ingevulde gegevens) in uw applicatie (ERP, CRM, boekhoudpakket, ...), in realtime en zonder verlies van of met verkeerde gegevens.

U heeft daarbij geen rekening te houden met de wijze waarop uw klant het document wenst in te vullen en/of te ondertekenen.

Meer nog, PDF documenten kunnen ook gedeeld worden door meerdere personen vóór het document ondertekend wordt.

Bovendien kan uw bedrijf automatisch tegentekenen nadat de klant (of meerdere partijen) ondertekend heeft (hebben).

Uw voordelen...

  1. De klant vult in en ondertekent het document waar, wanneer en hoe hij dit wenst!

  2. Het ondertekende document (en eventueel ingevulde gegevens) worden meteen na het ondertekenen doorgestuurd naar uw ERP systeem.

  3. Verminder uw administratieve kost!
    Het is niet langer nodig om PDF documenten nadien nog te verwerken (gegevens overtypen, document inscannen, klasseren, ...).

  4. Verhoog de klantentevredenheid!.
    Geen gedoe meer met papieren PDF documenten die de klant nadien nog moet ondertekenen en terugsturen (met kans op klanten die afhaken).

  5. Uw gegevens zijn correct!
    Verkeerd overtypen van gegevens, met als gevolg verkeerde gegevens in uw EPR (backend systeem) worden, door het gebruik van onze services, vermeden.