MyContracts: De iPad App voor uw field medewerker

Betrust N.V. lanceert MyContracts App, een kant-en-klare App voor Ipad  waarmee  uw medewerkers meteen een overzicht hebben van alle PDF documenten die nog ingevuld en/of ondertekend moeten worden.

MyContracts is ideaal voor:

  • Sales medewerkers
  • Front-Office medewerkers
  • Makelaars
  • Agenten 
  • Techniekes 'on-the-road'
  • ...

Gedaan met het uitprinten van documenten, die dan, na ondertekening, door uw fieldmanager terug worden binnengebracht op kantoor, waarna het controleren, inscannen, ordenen en klasseren kan beginnen.

PDF documenten worden via het Betrust Secure Signing Platform meteen naar de juiste medewerker gestuurd, die online en in real-time een overzicht heeft van de te ondertekenen en/of in te vullen documenten.

Na het inloggen heeft uw medewerker meteen een overzicht van al zijn openstaande documenten.

sign PDF document on iPad

Met enkele eenvoudige klikken verschijnt het document op het scherm waarna het ingevuld en of ondertekend kan worden.

sign PDF page on iPad

PDF documenten kunnen ondertekend worden:

  • Met de elektronische identiteitskaart (met behulp van een smartcard lezer die geconnecteerd kan worden op de iPad - zie vorige nieuwsbrief.
  • Traditioneel via een eenvoudige 'manuele' handtekening (eventueel met stylus) rechtstreeks op de iPad (de handtkening (en eventuele karakteristieken) worden geïntegreerd in het document.

De ingevulde en/of ondertekende PDF documenten kunnen, via onze services, meteen verwerkt worden in uw applicatie (ERP, CRM, boekhoudpakket, ...), in realtime en zonder verlies van of met verkeerde gegevens.

Meer nog, PDF documenten kunnen ook gedeeld worden door meerdere personen.

Bovendien kan uw bedrijf automatisch tegentekenen nadat de klant (of meerdere partijen) ondertekend heeft (hebben).