Creëer, verzend en beheer al uw documenten op één centrale plaats

Van eenvoudige documenten tot de meest complexe

Meer info nodig? Laat het ons weten!

Door dit formulier te versturen, geeft u de toelating aan Betrust N.V. om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met haar Privacy Policy.


Beheert iedereen in uw team zijn eigen documenten?

U heeft geen overzicht van welke medewerker welke versie van een document gebruikt?

U heeft geen centraal overzicht van welke documenten ondertekend zijn, welke nog moeten ondertekend worden?

Er is geen versiebeheer van documenten? Elke medewerker gebruikt verschillende versies van hetzelfde document?

elektronisch ondertekenen

FIT: Het contract management systeem

Het FIT-platform is een contract-management of document-transaction platform waarbij medewerkers documenten voorbereiden, delen en opvolgen, vanuit één applicatie.

Documenten worden samen opgevolgd en er is steeds een overzicht van de status van elk document (open, ondertekend, gearchiveerd, ...).

Documenten worden beheerd zowel op PC, laptop, tablet en smartphone.

online ondertekenen
Intelligente formulieren

Eenvoudig templates beheren

Beheer alle templates in één centrale omgeving.

Voeg business logica toe zodat complexe documenten feilloos ingevuld worden.

Real-time gegevens

Simpel documenten voorbereiden

Maak gebruik van gegevens uit uw backend systeem (klant gegevens, stock gegevens) om documenten voor te bereiden.

Dit vergemakkelijkt het invullen en elimineert fouten.

Stuur daarna meteen door naar de ondertekenaar en volg op.

electronic identity card    usb token    electronic identity card    usb token

Online ondertekenen

De klant kan meteen het document ondertekenen met Pen, TAN/SMS, eID of Itsme.

Gecontroleerde toegang tot documenten

Applicatiebeheerders beheren templates maar ook gebruikersrechten. Zo beheert U wie toegang heeft tot welke documenten.

Maak groepen en rollen aan zodat verschillende departementen hun eigen documenten kunnen beheren.

online ondertekenen

Integratie met uw ERP of CRM toepassing

Met onze API is het makkelijk om uw ERP of CRM toepassing te integreren met de FIT Applicatie.

Hierdoor kan in real-time gegevens van en naar MyContracts gestuurd worden waardoor de doorstroming van gegevens vlot verloopt.

ERP/CRM integratie

Onboarding en support

Elke klant is anders en heeft eigen noden.

Tijdens uw onboarding helpt een Betrust Consultant met het voorbereiden van de formulieren, het testen, de opleiding van uw vertegenwoordigers en de roll-out.

Na de Go-Live is er steeds het Betrust Support Team om U verder te ondersteunen.

online ondertekenen
elektronisch ondertekenen

sneller
documenten
ondertekend

elektronisch ondertekenen

verbeterde
informatie
doorstroming

elektronisch ondertekenen

correcte
gegevens
 

elektronisch ondertekenen

foutloze
(ERP)
integratie

elektronisch ondertekenen

Bedrijven

elektronisch ondertekenen

Zorg sector

elektronisch ondertekenen

Human Resources

elektronisch ondertekenen

Juridisch

elektronisch ondertekenen

Financieel & Accountancy

elektronisch ondertekenen

Immo

Onze services kunnen worden gebruikt in tal van sectoren voor allerhande transacties:

  • DIGITAL TRANSACTION MANAGEMENT,
  • CLIENT ONBOARDING,
  • REGULATORY COMPLIANCE,
  • CREDIT AND LOANS,
  • HR MANAGEMENT
  • CONTRACTS
  • ORDERS

Documenten kunnen ondertekend worden met zowel gewone, geavanceerde als gekwalificeerde (eIDAS) handtekeningen.

Over ons

Betrust N.V. is een bedrijf gespecialiseerd in het verlenen van diensten met betrekking tot het digitaal ondertekenen, certifiëren, archiveren en versturen van documenten, en meer...

Deze diensten worden aangeboden in een Software-as-a-Service (SaaS) model.

Hiermee kunnen bedrijven business applicaties uitbreiden met onze services om zo de administratieve kosten te verminderen en de klantentevredenheid te verhogen.

elektronisch ondertekenen