Efficiënt documenten invullen en ondertekenen door uw vertegenwoordiger bij de klant

Van eenvoudige documenten tot de meest complexe

Meer info nodig? Laat het ons weten!

Door dit formulier te versturen, geeft u de toelating aan Betrust N.V. om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met haar Privacy Policy.


Ondertekend uw vertegenwoordiger nog steeds bestelbonnen, contracten, ... op papier?

Worden documenten slordig of niet volledig ingevuld?

Gaan documenten verloren, worden deze nog overgetypt in uw ERP of CRM (of ander) en leidt dit tot fouten of verkeerde gegevens?

Herkent U zich in deze situatie? Dan wordt het de hoogste tijd voor MyContracts!

elektronisch ondertekenen

MyContracts: De elektronische aktentas

Deel documenten met uw verkopers op de baan zodat documenten meteen bij de klant kunnen ondertekend worden.

Verwerk meteen na ondertekening de gegevens en versnel uw interne processen met up-to-date informatie.

Geen Wifi of internet verbinding? Download vooraf documenten en laat deze ondertekenen terwijl je offline bent.

MyContracts App in Apple Store
MyContracts App in Google PlayStore
online ondertekenen

Voor het volledige Verkoop team

Door het grote gebruiksgemak is het makkelijk om uw vertegenwoordigers MyContracts te laten gebruiken.

Na een korte training kan iedereen meteen aan de slag. Zo kan snel de efficiëntie verhoogd worden.

online ondertekenen
Intelligente formulieren

Intelligente formulieren

MyContracts begeleidt uw vertegenwoordiger bij het invullen van formulieren.

Voeg business logica toe zodat complexe documenten feilloos ingevuld worden.

Koppeling met KBO om gegevens automatisch te verwerken.

Real-time gegevens

Real-time ERP/CRM gegevens

Bij het invullen van het document kan uw vertegenwoordiger in real-time gebruik maken van gegevens uit uw backend systeem, zoals klant gegevens, stock gegevens, ...

Dit vergemakkelijkt het invullen en elimineert fouten.

electronic identity card    usb token    electronic identity card    usb token

Online ondertekenen

Versnel het verkoopproces door de klant meteen het document te laten ondertekenen met Pen, TAN/SMS, eID of Itsme.

De voordelen van de MyContracts App

Voor uw vertegenwoordiger (en klant):

  • Optimaal gebruiksgemak vergeleken met papieren administratie.
  • Meer aandacht voor de klant en het verkoopproces.
  • Up-to-date informatie dank zij connectie met uw ERP/CRM toepassing.
  • Document (bestelbon, contract,...) kan bij de klant onmiddellijk ingevuld en ondertekend worden.
  • De klant ontvangt het ondertekende document meteen in zijn Inbox.
  • Geen administratie meer nadien op kantoor.
  • Uw vertegenwoordiger heeft meer tijd voor ... de verkoop
online ondertekenen

Voor uw klantendienst (binnendienst):

  • Onmiddelijke opvolging in real-time van geplaatste orders (of andere informatie).
  • Verminderde werklast, alle gegevens worden meteen verwerkt in uw ERP/CRM toepassing
  • Tijdswinst, nauwkeurigheid en betere opvolging van bestellingen, stock, leveringen, ...

Voor uw bedrijf:

  • Snellere afhandeling van orderbestellingen.
  • Minder papier en manuele administratie.
  • Imago verbetering.

Formulieren makkelijk invullen met gegevens uit uw ERP/CRM pakket

Real-time gegevens uit uw CRM/ERP (of ander) pakket kunnen worden gebruikt om formulieren online in te vullen.

Zo verloopt de automatische verwerking in uw ERP/CRM pakket vlekkeloos.

Bonus: Dit vergemakkelijkt het invullen van (complexe) formulieren met upt-to-date gegevens.

online ondertekenen
elektronisch ondertekenen

Real-time verbinding Kruispuntbank van Ondernemingen

Nieuwe klant (KBO) gegevens kunnen automatisch opgehaald worden uit de Kruispuntbank van Ondernemingen.

Nieuwe klant informatie kan zo op een eenvoudig wijze en zonder fouten verwerkt worden.

online ondertekenen

Integratie met uw ERP of CRM toepassing

Met onze API is het makkelijk om uw ERP of CRM toepassing te integreren met MyContracts.

Hierdoor kan in real-time gegevens van en naar MyContracts gestuurd worden waardoor de doorstroming van gegevens vlot verloopt.

ERP/CRM integratie

Betrust Secure Signing Platform

MyContracts maakt gebruik van het Betrust Secure Signing Platform.

Hierdoor krijg je hele reeks van mogelijkheden om ook op andere wijze documenten te laten invullen en ondertekenen.

online ondertekenen

Onboarding en support

Elke klant is anders en heeft eigen noden.

Tijdens uw onboarding helpt een Betrust Consultant met het voorbereiden van de formulieren, het testen, de opleiding van uw vertegenwoordigers en de roll-out.

Na de Go-Live is er steeds het Betrust Support Team om U verder te ondersteunen.

online ondertekenen
elektronisch ondertekenen

sneller
documenten
ondertekend

elektronisch ondertekenen

verbeterde
informatie
doorstroming

elektronisch ondertekenen

correcte
gegevens
 

elektronisch ondertekenen

foutloze
(ERP)
integratie

elektronisch ondertekenen

Bedrijven

elektronisch ondertekenen

Zorg sector

elektronisch ondertekenen

Human Resources

elektronisch ondertekenen

Juridisch

elektronisch ondertekenen

Financieel & Accountancy

elektronisch ondertekenen

Immo

Onze services kunnen worden gebruikt in tal van sectoren voor allerhande transacties:

  • DIGITAL TRANSACTION MANAGEMENT,
  • CLIENT ONBOARDING,
  • REGULATORY COMPLIANCE,
  • CREDIT AND LOANS,
  • HR MANAGEMENT
  • CONTRACTS
  • ORDERS

Documenten kunnen ondertekend worden met zowel gewone, geavanceerde als gekwalificeerde (eIDAS) handtekeningen.

Over ons

Betrust N.V. is een bedrijf gespecialiseerd in het verlenen van diensten met betrekking tot het digitaal ondertekenen, certifiëren, archiveren en versturen van documenten, en meer...

Deze diensten worden aangeboden in een Software-as-a-Service (SaaS) model.

Hiermee kunnen bedrijven business applicaties uitbreiden met onze services om zo de administratieve kosten te verminderen en de klantentevredenheid te verhogen.

elektronisch ondertekenen