Worden documenten slordig of niet volledig ingevuld?
Gaan documenten verloren, worden deze nog overgetypt in uw ERP of CRM (of ander) en leidt dit tot fouten of verkeerde gegevens?
Herkent U zich in deze situatie? Dan wordt het de hoogste tijd voor MyContracts!
Deel documenten met uw verkopers op de baan zodat documenten meteen bij de klant kunnen ondertekend worden.
Verwerk meteen na ondertekening de gegevens en versnel uw interne processen met up-to-date informatie.
Geen Wifi of internet verbinding? Download vooraf documenten en laat deze ondertekenen terwijl je offline bent.
Door het grote gebruiksgemak is het makkelijk om uw vertegenwoordigers MyContracts te laten gebruiken.
Na een korte training kan iedereen meteen aan de slag. Zo kan snel de efficiëntie verhoogd worden.
MyContracts begeleidt uw vertegenwoordiger bij het invullen van formulieren.
Voeg business logica toe zodat complexe documenten feilloos ingevuld worden.
Koppeling met KBO om gegevens automatisch te verwerken.
Bij het invullen van het document kan uw vertegenwoordiger in real-time gebruik maken van gegevens uit uw backend systeem, zoals klant gegevens, stock gegevens, ...
Dit vergemakkelijkt het invullen en elimineert fouten.
Versnel het verkoopproces door de klant meteen het document te laten ondertekenen met Pen, TAN/SMS, eID of Itsme.
Voor uw vertegenwoordiger (en klant):
Voor uw klantendienst (binnendienst):
Voor uw bedrijf:
Real-time gegevens uit uw CRM/ERP (of ander) pakket kunnen worden gebruikt om formulieren online in te vullen.
Zo verloopt de automatische verwerking in uw ERP/CRM pakket vlekkeloos.
Bonus: Dit vergemakkelijkt het invullen van (complexe) formulieren met upt-to-date gegevens.
Nieuwe klant (KBO) gegevens kunnen automatisch opgehaald worden uit de Kruispuntbank van Ondernemingen.
Nieuwe klant informatie kan zo op een eenvoudig wijze en zonder fouten verwerkt worden.
Met onze API is het makkelijk om uw ERP of CRM toepassing te integreren met MyContracts.
Hierdoor kan in real-time gegevens van en naar MyContracts gestuurd worden waardoor de doorstroming van gegevens vlot verloopt.
MyContracts maakt gebruik van het Betrust Secure Signing Platform.
Hierdoor krijg je hele reeks van mogelijkheden om ook op andere wijze documenten te laten invullen en ondertekenen.
Elke klant is anders en heeft eigen noden.
Tijdens uw onboarding helpt een Betrust Consultant met het voorbereiden van de formulieren, het testen, de opleiding van uw vertegenwoordigers en de roll-out.
Na de Go-Live is er steeds het Betrust Support Team om U verder te ondersteunen.
Onze services kunnen worden gebruikt in tal van sectoren voor allerhande transacties:
Documenten kunnen ondertekend worden met zowel gewone, geavanceerde als gekwalificeerde (eIDAS) handtekeningen.
Betrust N.V. is een bedrijf gespecialiseerd in het verlenen van diensten met betrekking tot het digitaal ondertekenen, certifiëren, archiveren en versturen van documenten, en meer...
Deze diensten worden aangeboden in een Software-as-a-Service (SaaS) model.
Hiermee kunnen bedrijven business applicaties uitbreiden met onze services om zo de administratieve kosten te verminderen en de klantentevredenheid te verhogen.